Agenda Algemene Kerkenraad

Hieronder vindt u de agenda voor de vergadering van de Algemene Kerkenraad
Klik op een agenda met de gewenste datum om de agenda te openen of te downloaden

Volgens onze plaatselijke regeling worden gemeenteleden en vrienden tot de vergaderingen van de Algemene Kerkenraad als toehoorder toegelaten, tenzij de Algemene Kerkenraad besluit een zaak in beslotenheid te behandelen. Toehoorders melden zich minimaal 48 uur van tevoren aan bij de scriba.

Agenda 18 maart 2024

Agenda 5 februari 2024