Kerkelijk Bureau

Hoofd kerkelijk bureau
mevrouw Jenneke Span

Ledenadministratie
Leden van de Protestantse Gemeente Assen wordt verzocht mutaties (geboorte, overlijden, huwelijk, verhuizing, etc.) door te geven aan het Kerkelijk Bureau.

Bijdragenadministratie
Kerkbalans PGA rekeningnummer: NL44 RABO 0373 7157 22
U kunt hier digitaal uw toezgging doen.

Giften
Giften voor de kerk kunt u overmaken naar rekeningnummer NL44 RABO 0373 7157 22 t.n.v. Protestantse Gemeente Assen
Giften voor de diaconie kunt u overmaken naar rekeningnummer NL08 RABO 0373 7360 61 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Assen

Collectes
Bijdragen voor collectes kunt u overmaken naar bankrekeningnummer NL25 RABO 0373 715 579

Collectebonnen
20 bonnen van € 0,50 + € 0,50 adm. = € 10,50 / kaart

20 bonnen van € 0,75 + € 0,50 adm. = € 15,50 / kaart
20 bonnen van € 1,25 + € 0,50 adm. = € 25,50 / kaart

Te bestellen via rekeningnummer NL22 RABO 0373 7156 33 ten name van CvK Protestantse Gemeente Assen inz. collectebonnen met vermelding van het soort en aantal gewenste kaarten. De kaarten worden dan zo spoedig mogelijk naar het adres van de rekeninghouder gezonden. Wilt u bij het bestellen uw adres vermelden?

logoCollectebonnenCollectebonnen kunt u nu ook online bestellen.
Door op de afbeelding hiernaast te klikken gaat u naar de webshopsite waar u dit kunt regelen.

Erfstellingen/Legaten
Als u overweegt om (een deel van) uw nalatenschap aan de plaatselijke kerk toe te kennen dan kunt u dat laten vastleggen in een testament. Een brochure hierover vindt u op het Kerkelijk Bureau.

Mocht u meer informatie wensen, neem dan contact op met of raadpleeg:
DE NOTARIS met algemene vragen kunt u terecht bij de website www.notaris.nl of bij de notaristelefoon: 0900-3469393. U kunt ook een afspraak maken met een notaris bij u in de regio.

Als u drukwerk wilt aanleveren per mail kunt u dat sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.